top of page

ПОИСК ПО КЛЮЧЕВЫМ СЛОВАМ 

НОВЫЕ ЗАПИСИ 

Приємні відгуки та позитивні емоції..."Щасливі батьки" - щасливі))


Заняття дуже сподобались, я знайшла для себе деякі відповіді на запитання,

які висіли в повітрі, але не озвучувались. Сьогоднішня група супер!

З повагою та найкращими побажаннями Оксана Йова

25квітня 2017 року

Дякую за велику працю, за спокій та невтручання. Мені дуже подобається, що ми самі робимо висновки з практичних занять.

Вам побажання залишатися вірною своїй праці, щоб керівництво допомагало коштами.

Климчук Ліза

25.04.2017


Большое спасибо за проведенные уроки! Каждое занятие привнесло ясность в будущих действиях при воспитании моей дочери. В повседневной жизни я применяю эти уроки.Проще стало понимать конфликтные ситуации при воспитании моего ребенка и выхода из этих ситуаций.Преподаватель изъяснял очень четко и понятно при определенных упражнениях над чем нужно задуматься и что выделить для себя на будущие. Группа была очень интересной, мы все такие разные и особенные у каждого проблемы и задачи которые нас объединили на этих уроках.Удачи ВАМ в следующих группах.

25.04.2017 Челюк И.А.

Велике дякую, шановна Альона Анатоліївно!

Дуже сподобались Ваші тренінги, вправи, які принесли багато навчального для мене, допомогли відповісти на всі запитання, які турбували мене і, які я поставила на початку. Методики та рекомендації до них зараз я використовую у своєму житті при спілкуванні з дитиною та чоловіком. І вони діють!Дуже дякую, багато позитивних емоцій, все було супер. Побажання Вам – Ви супер. Дякую за Ваше старання, ініціативність, професіоналізм та терпіння.

Нікітьонок Вікторія 2017 рік

Дякую, Альона Анатоліївна, за цікаві тренінги.

Вони допомогли мені розібратися зі своїми думками, що змогла розкласти по полицях всі свої переживання, розставити пріоритети в житті у правильному порядку. Бажаю, Вам, і надалі ділитися своїм досвідом та корисними навичками.Дуже вдячна, що надали змогу познайомитися з цікавими людьми в нашій групі.

З повагою, Слесаренко Наталія

 

«Твоє призначення приховано в тому, що ти любиш робити більш за все на світі».

Закарін Д.

bottom of page